رپرتاژ آگهی چیست؟

رپرتاژ آگهی یک قالب و شکل چاپی بخصوص است که یک شرکت برای بازاریابی و انتقال پیام برند و محصولات خودش به‌صورت بی‌طرف برای آن هزینه می‌کند. مدیر تبلیغات به مجله، روزنامه یا وبسایت برای فضای موردنیاز جهت ارائه محتوای متن محور به مخاطب موردنظر نهایی هزینه‌ای را پرداخت می‌کند. اما در ایران معنی رپرتاژ آگهی متفاوت است؛ در رپرتاژ آگهی ما وب‌سایت و یا اپلیکیشن آنلاین خود را به دیگران معرفی کنیم؛ این معرفی عموماً با گرفتن با لینک همراه است.

هدف رپرتاژ جیست؟

رپرتاژ آگهی اصولا مزایای متعددی دارد؛ اول اینکه سایت شما به مخاطبان آن وبسایت معرفی می شود؛ دیگر اینکه بک لینک از صفحه مرتبط دریافت میکنید! سوم اینکه اگر شما چند هزار رپرتاژ هم بگیرید، بک لینک های آن چون از صفحه مرتبط و تک صفحه لینک گرفتید، هیچ ضرری ندارد. بسیار هدفمند است و موتورهای جستجو بسیار آن را می پسندند.

شکل و قالب کلی رپرتاژ چگونه است؟

ماهیت رپرتاژ آگهی‌ها قدری با آگهی‌های معمولی متفاوت است، اما متفاوت از تبلیغات چاپی معمولی با استفاده از یک تصویر و پیام برند است. این نوع از آگهی‌ها اغلب محتوا محور بوده و طول مطلب در آنها زیاد است که به مزایای محصولات می‌پردازد یا روایتی از بیان می‌کند که به ویژگی‌های یک محصول اشاره می‌کند. بااین‌وجود گاهی از عناصر بصری هم در آنها استفاده می‌شود. به مانند یک خبر عادی میتوانید سایت خود را معرفی کنید.

رپرتاژ آگهی بیشتر از هر چیز برای محصولات و خدماتی مناسب است که در آنها اطلاعات بیشتر و بهتر موجب فروش محصول نسبت به استفاده از تصاویر می‌شود. محصولات و خدماتی که بیش از هر چیز دیگری برای آنها از این نوع تبلیغات استفاده می‌شود شامل مکمل‌های غذایی، روندهای آرایشی و بهداشتی، محصولات ورزشی و برنامه‌های آموزشی و تربیتی و آژانس‌های مسافرتی می‌شود.

اگر دنبال رپرتاژ آگهی یا مشاوره هستید در تلگرام منتظر پیام شما هستیم: http://t.me/enikazemi2 و یا به شماره ۰۹۱۲۳۴۱۳۴۲۲ پیام بدهید.

مشتریان رپورتاژ آگهی

دیدگاه‌تان را بنویسید: