خانه » Listing » توضیحاتی درباره الگوریتم هاوک

توضیحاتی درباره الگوریتم هاوک

پربازدیدها 

 سایت های اینترنتی و کامپیوتری / Posted 2 ماه ago by karensitedesign / 100 views

الگوریتم هاوک شیوه ی فیلترهای نتایج جست و جوی محلی رو تحت تاثیر قرار داد

با الگوریتم پوسم گوگل روی جست و جوهای محلی فیلترهایی رو اعمال کرد که فهرست بندی هایی که زودتر ایجاد شده بودن نسبت به لیستینگ های جدید اولویت داشتن

روش کار گوگل این جوری بود که مرتبط ترین لیست رو در نتایج جست و جو نشون می داد و بقیه رو مثل محتواهای تکراری فیلتر می کرد

کسب و کارهایی که توی یه ساختمون یا نزدیک همدیگه هستن تحت تاثیر بد الگوریتم پوسم قرار گرفتن

این یه خبر خیلی خوب واسه کسب و کارهای مشابه نزدیک به هم بود

با به روز رسانی الگوریتم پوسم وکیل جنایی و وکیل خانواده و طلاق با هم روی بعضی از کلمات جست و جوی گوگل رقابت می کنن با اینکه لزوما جامعه ی هدف یکسانی ندارن

با به روز رسانی هاوک هر دو سعی کردن روی نقشه رتبه ی محلی بگیرن.

هدف روش فیلتر الگوریتم پوسم این بود که جلوی نمایش بیش از یک لیست رو واسه ی یک شرکت بگیره تا شرکت های دیگه هم امکان نمایش داشته باشن
این تغییرات شامل لیست هایی با یک شماره تماس، ایمیل و وب سایت و همینطور شامل موقعیت های مشابه تجاری هم می شد  در حقیقت گوگل شروع کرد به فیلتر لیست هایی که موقعیت جغرافیایی نزدیک به هم داشتن که این کار باعث شد مشکلاتی برای دیده شدن شرکت هایی که هم صنف بودن، بوجود بیاد،   علاوه بر این شرکت هایی که توی یک ساختمان اداری کار می کردن یا رقبایی در خیابانشان داشتن با مشکلاتی روبرو شدن که این مشکلات باعث شد رقبای تجاری باعث حذف همدیگه از نتایج جست و جوی گوگل شوند این موضوع خطر بزرگی برای شرکت های نوپا بود چون این شرکت های تازه تاسیس در اول راه معرفی خودشون به دنیای مجازی با شکست مواجه میشدن.
گوگل  تصمیم گرفت توی الگوریتم رتبه بندی نتایج سرچ محلی تغییراتی ایجاد کنه   اما هنوز مشکل شرکت هایی که توی یک ساختمون در حال کار هستن همچنان وجود داره.

  الگوریتم هاوک جدید گوگل به شرکت هایی که مشکل هم پوشانی آدرس رو با سایر رقبای خودشون داشتن خیلی حل کرده است. خیلی از شرکت ها با وجود الگوریتم قبلی یا همون پوسم نمی تونستن خودی نشون بدن و رقبای قدیمی تر حتی با میزان کیفیت کاری کمتر بیشتر نتیجه می گرفتن
این به روز رسانی جدید برای جست و جوگرها بسیار مفیده

آن ها تجربه ی بهتری هنگام جست و جوی همه کسب و کارهای محلی با معیارهای جست و جوی خودشون خواهند داشت
اگر یه شرکت ساختمان سازی دارید  سئوی محلی برای جذب مشتری بسیار مهم و کمک کننده است

باید همیشه حواستون به جایی که توی نتایج جست و جو دیده می شید باشه. گوگل به طور مرتب الگوریتم خود را به روز می کنه، بنابراین استراتژی سئوی شما به طور مداوم در حال تکامل است

مقایسه الگوریتم های هاوک و پوسم

درباره karensitedesign :

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است