خانه » Listing » روش هایی برای افزایش ورودی سایت و سئو

روش هایی برای افزایش ورودی سایت و سئو

پربازدیدها 

 سایت های اینترنتی و کامپیوتری / Posted 2 ماه ago by karensitedesign / 113 views

برای هر کسب و کار آنلاین ترافیک وب سایت مهم است؛ هر چه بازدید کنندگان شما بیشتر باشد شما فرصت بیشتری برای شهرت کسب و کار خود دارید برای اینکه دیگران نام برند شما را بهتر و بیشتر بشناسند و ارتباط بیشتری با شما برقرار کنند. به همین دلیل است که افت ناگهانی رتبه وب سایت در کسب و کارهای آنلاین بسیار وحشتناک می باشد. و این به معنای از دست دادن درآمد و سود آوری در کسب و کارهای آنلاین می باشد.

خواه این موضوع به خاطر مسائل فنی یا تغییرات اخیر وب سایت و یا به روز رسانی الگوریتم های گوگل و یا بهینه سازی ضعیف و یا بسیاری از دلایل دیگر می تواند باشد که چرا ترافیک در وب سایت شما کاهش یافته است.

ترافیک وب سایت به معنای تعداد بازدیدکنندگان از سایت است. ترافیک بیشتر سایت به معنای افزایش درآمد می باشد. و این به معنااست که کاهش ترافیک وبسایت به معنای کاهش درآمد می باشد. نه تنها کاهش ترافیک وب سایت در باعث می شود که در دنیای www گم شوید همچنین کاهش ترافیک وب سایت باعث کاهش رتبه وب سایت می شود که هر دو مورد برروی درآمد شما تاثیر منفی می گذارد. بنابراین مهم است که علت اصلی مشکل را درک کنید و آن را در اسرع وقت برطرف کنید. اگر شما یکی از کسانی هستید که در معرض مشکل کاهش ترافیک وب سایت هستید، در زیر چند مورد از دلایل افت وب سایت گفته شده است:

تغییرات اخیر وب سایت
تغییرات اخیر را بررسی کنید. تغییرات طراحی بر زمان بارگزاری وب سایت تاثیر می گذارد که به خوبی توسط موتور های جستجو دیده نمی شود. علاوه بر این از گوگل آنالیز نیزاستفاده کنید برای اینکه متوجه شوید آیا تمام منابع ترافیک کاهش پیدا کرده اند یا فقط یکی از آنها کاهش پیدا کرده است. آخرین، اما نه کمترین، برای اینکه مطمئن شوید SERPs (صفحات نتایج موتور جستجوگر) را بررسی کنید.

کد پیگیری
یکی از علل نادیده گرفته شده ترافیک (فرض بر این است که کسی به چیزی مانند Google Analytics وابسته است) یک تغییر یا مشکل با کد ردیابی سایت است. تغییر آنالیز پلاگین و یا کد های وب سایت اغلب باعث مشکلات کدگذاری می شود و در نتیجه باعث اختلاف در آنالیز وب سایت می شود. قبل از اینکه برای عیب یابی موارد دیگر وقت بگذارید همیشه کد های پیگیری وب سایت را چک کنید.

روند در طول زمان
هنگامی که ترافیک را در برنامه های کاربردی مشتری تجزیه و تحلیل می کنید، روند در طول زمان برای ترافیک کل و بخش های مرتبط آن را ارزیابی کنید . درک گرایشات و یا چرخه های کسب وکار فصلی توسط متوسط ترافیک ، کانال ها و یا کمپین ها بسیار مهم است برای اینکه بفهمیم آیا افت رتبه وب سایت نرمال است یا خیر

 

برای مطالعه بیشتر لطف ادامه مطلب را ببینید

درباره karensitedesign :

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است