خانه » Listing » مدیریت ارتباط با مشتریان با نرم افزار CRM

مدیریت ارتباط با مشتریان با نرم افزار CRM

پربازدیدها 

 سایت های تجاری بازرگانی صنایع / Posted 1 هفته ago by بهروز ق / 22 views

نرم افزار CRM مخفف Customer Relationship Management به معنای مدیریت ارتباط با مشتری است. این نرم افزار واحدهای مختلفی همچون بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را در خود جای می دهد تا با یکپارچه سازی ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی با هدف تمرکز بر افزایش رضایتمندی مشتری، تجربه ای رضایت بخش در مشتری ایجاد نمایند.

برای درک بهتر نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، می توان آن را به مانند فرایندی دانست که به ما کمک می کند تا اطلاعات مختلفی از مشتریان، واحد های مختلف سازمان، اثر بخشی فعالیت های بازاریابی، سرعت عمل در پاسخگویی به مشتری و نیز تمایلات بازار را به شکل یکجا جمع آوری کنیم، و ابزارهای مورد نیاز جهت بهبود و افزایش بهره وری را به شما ارائه می دهد.

هدف سازندگان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری بالا بردن سطح سود به صورت بلند مدت و ارائه ی راه کارهای مشتری مدارانه است که باعث رضایت هرچه بیشتر مشتری و افزایش سطح درآمد شرکت شود.

در حقیقت نرم افزار CRM به شما برای شناسایی، انتخاب، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات به مشتریان کمک می نماید. از مزایای استفاده از این نرم افزار در یک سازمان می توان به حفظ مشتریان فعلی، جذب مشتریان جدید، افزایش وفادار سازی مشتریان، برندسازی، ارائه خدمات پس از فروش مناسب و در نهایت افزایش فروش اشاره نمود.

یک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری می تواند دید شفاف ۳۶۰ درجه ای از کسب و کارتان به شما بدهد. علاوه بر این، می توانید از نرم افزار CRM در جهت جمع آوری نیازها و رفتارهای تجاری مشتریان استفاده نمایید.

در گذشته نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری را تنها یک ابزار برای واحد بازاریابی و فروش در نظر می گرفتند، اما امروزه با بهره گیری از نرم افزار CRM در ابعاد دیگر سازمان همچون خدمات مشتریان، مدیریت زنجیره تامین، منابع انسانی و… دستاوردهای چشمگیری در افزایش بهره وری بدست می آید.

برخی از مزایای نرم افزار CRM

  • هماهنگی بخش های بازاریابی، فروش و پشتیبانی
  • پیدا کردن نقاط ضعف و قوت در فروش، با تحلیل قیف فروش
  • یکپارچه سازی تمام بخش های سازمان
  • توانایی هدف قرار دادن مشتریان سود آور
  • ردیابی سرنخ ها و پیدا کردن موثرترین کانال بازاریابی
  • افزایش گردش مالی مشتریان
  • افزودن مشتریان جدید
  • بازیابی سرنخ های از دست رفته و بازگردانی مشتری ها
  • خودکارسازی فرآیندها به صورت دلخواه، با استفاده از گردش کار
  • افزایش بازده فروش
  • سنجش میزان تاثیرگذاری بازاریابی محتوا با توجه به تعداد سرنخ ثبت شده
  • سنجش نرخ بازگشت سرمایه
  • ثبت فعالیت ها و مستندسازی فرایند ها

راهنمای انتخاب بهترین نرم افزار CRM

با پرسش به سئوالات زیر می توانید بهترین نرم افزار CRM را برای سازمان خود انتخاب نمایید:

  • آیا این نرم افزار مناسب اندازه ی کسب و کار من ساخته شده است؟
  • استفاده از آن آسان است؟ آیا می توانم به راحتی کارمندانم را آموزش دهم؟
  • تفاوت های نسخه نصبی با کلود و ویژگی های هر یک چیست؟
  • این نرم افزار تا چه حد قابل تنظیم و شخصی سازی است؟
  • چه امکاناتی برای کمک به فروش، بازاریابی و سایر جنبه های کسب و کار من در این نرم افزار وجود دارند؟
  • ادغام و یکپارچه سازی این نرم افزار با دیگر نرم افزارهایی که درحال حاضر استفاده می کنم چگونه است؟
  • چه محدودیت هایی برای استفاده از نرم افزار وجود دارد؟
  • هزینه کل نرم افزار چقدر است؟ آیا هزینه ی تنظیم، نصب یا دیگر هزینه های اضافی وجود دارد؟
    ویژگی های امنیتی برای حفاظت از اطلاعات کسب و کار و مشتریان من چیست؟
    اگر به کمک نیاز داشته باشم، چه خدماتی ارائه می دهید؟ آیا می توانم در هر زمان به شما دسترسی داشته باشم؟

درباره بهروز :

تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است