خانه » User Listings

بهروز ق

Posted 7 ماه ago by بهروز ق

نرم افزار CRM مخفف Customer Relationship Management به معنای مدیریت ارتباط با مشتری است. این نرم افزار واحدهای مختلفی همچون بازاریابی، فروش و خدمات پس از فروش را در خود جای می دهد تا با یکپارچه سازی ارتباطات درون سازمانی و برون سازمانی با هدف تمرکز بر افزایش رضایتمندی مشتری، تجربه ای رضایت بخش در مشتری ایجاد نمایند. برای درک بهتر نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، می توان آن را به مانند فرایندی دانست که به ما کمک می کند تا اطلاعات مختلفی از مشتریان، واحد های مختلف سازمان، اثر بخشی فعالیت های بازاریابی، سرعت عمل در پاسخگویی به مشتری و نیز تمایلات بازار را به شکل یکجا جمع آوری کنیم، و ابزارهای مورد نیاز جهت بهبود و افزایش بهره وری را به شما ارائه می دهد. هدف سازندگان نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری بالا بردن سطح سود به صورت بلند مدت و ارائه ی راه کارهای مشتری مدارانه است که باعث رضایت هرچه بیشتر مشتری و افزایش سطح درآمد شرکت شود. در حقیقت نرم افزار CRM به شما برای شناسایی، انتخاب، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمات به مشتریان کمک می نماید. از مزایای استفاده از این نرم افزار در یک سازمان می توان به حفظ مشتریان...

 سایت های تجاری بازرگانی صنایع / 602 views

اشتراک گذاری
تمام حقوق مادی , معنوی , مطالب و طرح قالب برای این سایت محفوظ است