تاریخ ما
گزیده‌ای از تاریخ و تمدن جهان باستان

mormorak

مدیریت بحران

پربازدیدها 

Posted 2 سال ago by mormorak

تحقیق در مورد مدیریت بحران یک مقاله بسیار عالی برای دانشجویان رشته مدیریت میباشد مقاله مدیریت بحران شامل ۳۹ صفحه است و از زیر شاخه مقالات مدیریت محسوب میشود.   ما در این نوشته بر آن هستیم تایکی از پر اعتبار ترین کتب تجارت را به شما معرفی کنیم مدیریت بحران اثر بیاد ماندنی پیتر دراکر اندیشمند بزرگ معاصر است، دراکر بیانگذار مدیریت جدید و پدیده واقعی در مدیریت است در یک محیط تجاری که اغلب برای برنامه ریزی بلند مدت دچار کمبود می گردد، دراکر و اندیشه هایش به عنوان سرمایه و سود بلند مدت محسوب می شود در مدیریت بحران دراکر برای مقابله با بحران راههای زیادی را پیشنهاد می کند. این مجموعه در سال ۱۹۸۰ نوشته شده در این اثر کلاسیک بجای بررسی و مطالعه تئوری دراکر با تصمیمات و عمل ارتباط موضوعات را برقرار کرده است.پیتر دراکر علاوه بر انتشار کتب متعدد در کار مشاوره با دول آمریکا، اروپا و خاور دور نیز موفق بوده است. اکنون به خلاصه مدیریت بحران می پردازیم: آنچه منظور ماست این است که در دوران بحران بیش از هر دوران دیگر مبناها و پایه ها و موارد دیگر اساسی وجود دارند که باید مدیریت اساسی بر آنها اعمال شود. مدیریتی...

 سایت های آموزشی / 1214 views

مدیریت بازاریابی

پربازدیدها 

Posted 2 سال ago by mormorak

مقاله مدیریت بازاریابی - مقاله بازاریابی مقاله مدیریت بازاریابی از زیر شاخه های رشته مدیریت میباشد . مقاله بازاریابی شامل ۲۱ صفحه  و برای دانشجویان رشته مدیریت مناسب است. تحقیقات بازاریابی عبارت است از فعالیت‌هایی که ارتباط لازم را بین مصرف‌کنندگان، خریداران و مدیران بازاریابی از طریق تبادل اطلاعات برقرار می‌کند. در تعریفی ساده، تحقیقات بازاریابی فرایندی است که سازمان را به بازار هدف از طریق جمع‌آوری اطلاعات مرتبط می‌کند. اطلاعات حاصله از تحقیقات بازار در کنار تجربه و دانش مدیران راهبردی، راهنمای آنها در انتخاب تصمیم‌های درست به شمار می‌آید. مقدمه مدیریت بازاریابی را کوششی آگاهانه برای دستیابی به نتایج مبادله مطلوب با بازارهای مورد نظر دانسته اند. شناخت فلسفه هایی که راهنمای اینگونه تلاش های بازاریابی هستند و آگاهی از ارزش نسبی هر یک در رابطه با «سازمان»، «مشتریان» و«جامعه»، می باشد . سازمانها فعالیت های بازاریابی خود را بر اساس پنج دیدگاه قرار می دهند. این دیدگاه ها عبارت اند از: تولید، محصول، فروش، بازاریابی و بازاریابی اجتماعی. گرایش تولید یکی از قدیمیترین فلسفه ها برای رهنمود دادن به فروشندگان است. گرایش تولید بر پایه این فرض بنا شده است که مصرف کننندگان خواهان محصولاتی هستند که در دسترس بوده، استطاعت خرید آن را داشته باشند؛ بنابراین...

1077 views

Page 4 of 4

نظرات بسته شده است.